!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> Popona -

God Jul!

Hej!
Oj var skall jag nu börja! Ja kan börja att berätta om min jul.

På julaftons morgon sov jag läänge. Sedan bar det av till julkyrkan där jag satt och viskade med min 2:åriga kusin, hehe! Därefter for jag hem och tänkte vila en stund, men så kom jag på att jag hade en hel del julklappar ogjorda!! Så jag blev att göra klart dem. Efter allt inpaketerande av julklappar så for jag och min familj till min fammo och faffa för att äta julmat.Där var också min kusin samt min faster och några vänner till familjen. Ni skulle sett julbordet. Där fanns allt man kunde önska sig: Gravad lav, ägg, (nån annan sorsts) fisk, lutfisk, vitsås, potatis, köttbullar, brunsås, jullimppa, jullimppa med russin, skinka, rom (med tillägg), morotslåda, kålrotslåda, potatismoslåda, makaronilåda, älgkött, bondost, mammas julsenap, risgrynsgröt, plommonsoppa och antagiligen mer men jag kommer inte på just nu. När vi proppat i oss all mat bar det av till min kusin för att vänta på julgubben. Då julgubben (mammas arbetskompis :D) kom blev min kusin alldeles förkräkt men hon frågade ändå julgubben en massa frågor som exempel - Var har du renen? - Vad heter lilla renen? -  Har du nån bil? - Vad har du för bil? :D :D
Sedan delades alla julklappar ut! Oj vad jag vick fina presenter. Bl.a. en dator, som jag nu sitter och skriver på! Sen fick jag några böcker, pyamas, "armhävningsstång", skor, nagellack. Så tack alla!

På juldagen spelade vi en massa spel och bara hade skojj. Igår var vi till flamingo och simma och sen var jag till min granne övernatten och så kom jag just hem därifrån! Nåja nu skall jag gå och äta! Ses sen! <3

// Stumppen
Skönt då man bara får ta det lungt!
Postat av: Lexy
2011-12-27 / 22:03:43

JA fick o en data:D


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!