!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> Popona -

Kaniner på rymme och tjockare kanin!

När jag skulle ut och ge vatten till mina kaniner i dag så öppnade jag dörren til lekstugan där de är så hade Skutt på nogot sätt kommit ut ur buren och sprang ut genom dörren där jag stod. Jag hann nästan inte ens se när hon sprang ut men när hon kom ut blev antagligen i panik och viste inte riktigt vart hon skulle ta vägen. Jag försökte ta fast henne i nästan en halv timme men slutligen fick jag fast henne och förde henne in. Då såg jag att hennes bror Bulle hade också sluppit ut från buren och tagit "lite" mat till sig (hoppas inte han får något fel i magen) och det räckte inte tydligen att jag var arg utan jag måste bliennu mer arg och nu är jag sur på mina kaniner.

\\ Blondy

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!