!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> Popona -

Hemma igen + bilder

Halloj!
Jag kom just hem från kalaset och vi hade såå qul! Jag och min kompis går ju inte i samma skola mer eftersom jag är ett år äldre så det är alltid extra roligt att ses!!

Imorgon har vi ett projekt i skolan där man skall skriva om en seriefigur, vad ska jag välja för figur? funderar på typ långben eller något sådant.

Här kommer lite bilder (gamla )

p.S Blondy är sjuk, KRYA PÅ DIG!

Jag och min KÄRA KANIN <3

Jag och Blondy <3

Blondy och jag igen <3

en lite blomma som jag fotade i somras!



// Stumppen
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!