!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> Popona -

Lalalalal :D

Hej!
Har inte tid att skriva så länge men idag har det varit nästan en helt vanlig dag! Jag har varit i skolan (surprise -.-) och sen va jag en sväng till bibban och så har jag varit på en " klubb ".

Nu ska jag på en av mina bästa vänners födelsedag! Hehe han blir tonåring :o ( fatta! ) tror ni att man blir glad över någo biobiljetter till födelsedag? Jag tror det får bli det :)

Imorgon skall jag på ishockey match! yes! HIFK-Tappara. HIFK HIFK HIFK!!! <3<3<3<3

Jag har planerat med några kompisar att vi ska åka till sverige på sommaren men har " bara " 2 problem : Mamma, Pengar. Mamma är sådär på vår ide eftersom en annan förelder sa till henne att " det där kan dom ju bara drömma om " Sen så kostar det ju en HEL DEL.

Nå ja men nu ska jag fara på kalas
byebye <3
HIFK <3


// Stumppen
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!