!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> Popona -

Äääntligen jullov!

MOOOI! Nu är det äntli en jullov! LEEEEDIGT! hur skönt som helst. Idag började vi kl. 9 och hade julfest. Den var bra tyckte iallafall jag. Det var ganska många som sjöng och uppträdde. Lärarna hade en juldans eller vad man kan kalla det och jumppaläraren sjöng en blandning av julvisor :D 2 från vår klass var också med och hade drama. Det var meningen att det skulle sluta ungefär 11 men vi slutade redan lite före 10 och sen hade vi julgröt.
Efter det for jag Stumppen, Blondy och en annan till vår gamla skola och hälsa på. Vi fick se på sexornas juldrama som var sådär... 

Men det är så stressigt just nuu! Jag skall sticka ett par vantar till julklapp till min famo och jag har bara stickat 1 ½ minus tummarna. Sen måst jag ännu packa in allt! Jag satt uppe igår till 11 på kvällen och packa julklappar till mina kaverin. Och för att jag skall hinna med allt måste jag tyverr lämna er men jag kan ialla fall bjuda på en bild. Hejdå med er!!! OCh ha en braa julhelg!


Mina fina pepparkakor!

//Nanna
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!