!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> Popona -

EN dag kvar!!

Hej på Er!

ÄNTLIGEN! Bara en dag kvar av skolan, dessutom är det bara julfesten :D. Idag ska kanske Blondy kokmma till mig övernatten och vi ska ha såå skojjj (om det nu blir av...)!

Poponinerna (kaninerna) mår bra och jag vet inte om jag har nämnt det men Blondy har två kaniner som är syskon till mina gullungar, Choko och Laku! På tal om kaninrna. Igår märkte vi att det kryper in möss i deras bur som tar deras mat! Vi trodde att kaninerna åt som hästar men det verkar som om det inte bara är de som äter ur matskålen. Förlåt alla mus och rått älskare men jag gillar INTE möss ELLER råttor ( förlåt..). Hamstrar och marsvin är gulliga men möss... USCH!

Idag hade vi julmat i skolan. Jag tyckte det var gott men jag kände mejj lite glupsk då hälften av mina vänner satt där med en halv potatis och muttrade att dom hatar julmat... Jag ÄLSKAR julmat!

Nu har jag lovat min syster att vi skall se på lite films så vi ses senare! Förresten, GOS JUL <3

//Stumppen :D


Postat av: Emmy
URL: http://e-m-m-y.blogspot.com 2011-12-21 / 15:50:37

GOS JUL på dejj själv;)


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!