!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> Popona -

April April

Hejsan på er alla! Nu är det ju första april idag:D vad har ni gjort. Jag ska till allra först säga: tänk vad allt man kan göra med tejp och vilcka miner min familj kommer få:D Ja jag kan ju inte berätta allt elakt som jag har gjort idag. Men... hela klassen skulle skämta med vår lärare (det visste inte jag) så jag förstörde allting och då sa alla bara LEEEXYYYY!!!!! Men vad har ni gjort dag då? Ni måste komentera in era bästa april skämt så att vi kan göra dem i kväll!!! Det kommer bli sååå bra. Jag ska sova i skolan idag så passa er alla i  min klas haha. Men nu måste jag iväg igen och busa:D hejdå!...
april april inte ska jag ju gå fören jag sagt:Hejdå ha det så bra akta er för aprilskämt!<3



//Lexy 
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!