!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> Popona -

Glad Påsk ;)

Hejsan!
Vill bara hälsa glad påsk till er alla. Jag vet att jag inte har skrivit på länge men...nu gör jag det. I skolan hade vi lite extra mat och så. Vi fick tortilla och muffins. Sen fick vi choklad och så såg vi två timmar på film ;D. Imorgon blir väl mitt sista påskande och det skall skes tillsammans med nanna och en annan kompis! Det skall bli jätteskoj! Idag en 11 tiden skall vi göra påskkort och annat vi behöver för morgondagen. Ser samtidigt på sveriges mästerkock final. Det är sjuuukt spännande. Nåja det var väl allt för mig den här gången! Kom ihåg att skicka frågor till oss!
<3

// Stumppen
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!