!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> Popona -

Hej!

Hej!
Lexy här! Jag ber om ursäkt för att vår blogg har varit så inaktiv!:( Men stumppen kommer hem från Ungern idag och jag vet int vad Nanna sysslar med men min dator har i alla fall inte riktigt vilja fugnera före nu:) Men nu ska jag iallafall försöka skriva lite oftare. Just det ja det har bara kommit två röster på bilderna och båda var på bild nummer ett! Det kommer tyvärr ingen bild i det här inlägget för jag  är för lat för att söka fram en :P Kanske i nästa inlägg men nu måste jag gå!:( men jag skriver igen senare! HejDå!<3



//Lexy
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!