!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> Popona -

Hello!

Jag vet att jag inte har skrivit på jätte länge och jag ber om ursäkt för det. jag har haft en så bra dag tills jag just skrivit ett jätte långt inlägg och sedan bara försvann det. Inte Skoj! men det var riktigt mitt eget fel. Men jag kan inte vara på dåligt humör länge för solen lyser och allt som har hänt idag har gått bra! Snart är det ju faktiskt vår! Vad härligt när snön äntligen börjar smälta! Snart kan man börja cykla till skolan och behöverv inte längre sitta i en trång buss alla dagar. Fast idag har jag fakriskt varit så duktig att jag har hått hem från skolan. hela långa vägen hem, okej 3 km är kanske inte den längsta skolväg man kan ha :) Nu hinner jag inte skriva så mycket till för jag måste ännu hinna laga läxor och samla poäng till motionsspelet som vi håller på med i skolan. 1 kryss=10 min. Igår blev det 16 och idag skall jag försöka slå det. Ha det bra<3

Snart är våren här!  
Snart är våren här!

// Nanna
Postat av: Vickan
2011-04-05 / 18:08:54

Jooo <3<3


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!