!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> Popona -

Ledig Långfredag!

Hello everybody!
Glag påsk på er. Jag hoppas att ni ursäktar mig när jag inte har skrivit på så länge, och då menar jag lääääääääääääääääängeee! Sorry! Idag är det långfredag och vi är lediga. På "morgonen", eller förmiddagen kom halva byn till mig och pysslade påskkort och påskkvistar tills imorgon då vi skall gå runt och tigga godis av alla. =) Jag har dessutom godisstrejk så vi får se hur det går. Vid tre tiden idag for jag och äta påkmiddag till famo och fafa där jag också lekte med Vilma, min kusins storesyrras flicka, resten av dagen. Nu har jag tagit fram alla kläder tills imorgon och skall nu installera in ett virusprogram på min dator. Ha en trevlig påsk säger jag bara!
//Nanna
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!