!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> Popona -

Mår inte bra!

hej! idag är jag sjuk och har varit hemma från skolan. jag har ont i magen och 37,6 graders feber eller stegring. jag vet att det inte är så mycket men det känns som om jag var i en 80 gaders bastu. jag är så trött och skulle egentligen inte orka skriva men det känns som om jag måste när jag nu har varit hemma hela dagen och bara vilat. mamma och syrran for just iväg in till stan och shoppade. gissa om det är orättvist! molly springer här med sin äckligt drägliga leksak och vill leka. tänk son tur hon har att inte vara sjuk och ändå får vara hemma från skolan. men nu somnar jag nästan så jag måste sluta!<3

//Nanna 
Postat av: Vickan
2011-04-07 / 18:33:47

Krya på dej<3

Hoppas att du kommer ti skolan i moron ;)


Postat av: Vera
URL: http://veraasbilder.blogg.se/ 2011-04-10 / 08:12:30

Fin blogg , Följas via bloglovin ? :)


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!