!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> Popona -

Misslyckad ansiktsbehandling:(

Hej!
Jag skulle bara säga att jag lyckades med en intressant sak igår morse:
På torsadagen var det en kosmetolog i skolan och berättade om hur man skulle sköta om sin hy och så gav hon några prov på krämer som vi skulle sätta i ansiktet. Hon visade och berättade hur man skulle göra när man satte på dem.

På sönadag kväll satte jag på krämerna och försökte vara så försiktig som möjligt och försöka göra exakt så som kosmetologen sa att man skulle göra.

Men när jag vaknade på måndag morgon undrade jag varför det kliade så mycket på halsen. När jag såg mig i spegeln var ansiktet: rött och svullet och såg ut som ett ballonghuvud helt enkelt och halsen var full av utslag. Så jag tvättade ansiktet och satte salvor på det svullna och på utslagen. Sedan gick jag till skolan. Men jag hade en vit skjorta på mig så man måste ha sett mitt knallröda ansikte ganska tydligt:/ nåja jag fick nu bara leva med det:) Det var det för den här gången vi hörs snart igen HejDå!<3


//Lexy
Postat av: Emma
2011-04-21 / 14:46:14

Haha!! Jag skulle int gå ti skolan en sådan där dag!!! Helt jätte ecklit... Ballonghuvud... HAHAHAA..!!! XD


Postat av: Emma
2011-04-21 / 14:49:58

Haha!! Jag skulle int gå ti skolan en sådan där dag!!! Helt jätte ecklit... Ballonghuvud... HAHAHAA..!!! XD


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!