!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> Popona -

Vappen+födis= <3

Hejjsan!
Idag fyller jag (stumppen) år :)! Hade kalas för kompisarna igår och det blev ett riktit roligt party och idag fortsätter festligheterna på släktkalaset! Det är lite roligt att jag fyller på vappen och på kungens födelsedag! Vad skall man annat skriva... Det går bra i skolan och igår hade vi maskerad! Dessutom hade vi fotbollsmatch mot HPS. Vi förlora 4-0. Vi hade också på torsdagen innebandy match. Så vi har verkligen fullt shå. Nästa vecka är vi med i en jättestor innebandyturnering och då kommer min mommon och moffa (som bor 559 km bort) och hälsa på! Som sagt så har jag ju föderlsedag idag och jag har fått jättefina presenter. T.ex. en ny röd cykel, pengar, en bok, smällare, pennor, hopprep, smycken, upplevelser, film och mycket mycket mer!!! Nåja nu kommer snart gästerna så skall laga mej färdig!
Ha en riktit bra vappen!
<3



// Stumppen
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!