!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> Popona -

Högarn ;)

Idag var första dagen i högstadie. alltså sku no ha vilja ha några veckor till sommarlov men de va faktist helt OK. Först fick vi "bekanta" oss med varandra och den nya klassföreståndaren (Heidi, tror ja?). Sen hade vi jumppa och Till sist "elevhandledning"... Imorgon finns det ändå ett kiva ämne. Hussaa! Sen Finska å matte -.- Nåja kunde vari värre. E faktist helt nöjd me klassen. Har mycke kompisar där. Probleme är att jag måst stiga upp typ någo 6 tiden för bussen far typ 20 över sju å de e tröögt. Har förresten inte berättat att JAG HAR FÅTT UURGULLIGA KANINER. Dome helt JÄTTEsöta. Min heter Choko och min lillesyrras heter Laku. Här e en bild på dom. Dom e jättesöta ( fast det sa ja väl ren, eller? :D). Nåja nu ska jag gå och se på harry potter. Seya <3

// Stumppen





söööööta <3 :)
Postat av: Lexy
URL: http://popona.blogg.se/ 2011-08-16 / 19:04:03

Guud så söta



//Lexy


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!