!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> Popona -

Sjuk-.-

Hejsan på er läsare(hoppas det är många) men i allafall vi hade en klass fest i förrgår som jag,nanna och stumppen egentligen ordnade det var (ganska) kul... nej jag skämtade det var ROLIGT!!! men jag blev sjuk dagen efter(igår) hade jag över 38 grader feber... fast nu har jag inte riktigt lika mycket feber och jag blir bara bättre hela tiden... och så börjar ju skolan om en vecka!!! Första dagen i högstadiet(nervös) jag har inte förberätt någonting inte handlat väska eller nya skolkläder eller någonting alls och jag är ganska nervös jag men ar vad ska jag ha för kläder och sånt jag vill verkligen passa in!!! Så förslag är välkommna!! Men nu måste jag gå till sängs föör jag är så trött (måste vara febern) men i allafall GOD NATT!!!





// Lexy
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!