!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> Popona -

Detta inlägg börjar på det vanliga sättet...

... Ledsen att vi inte har skrivit på lääääääääääääääääääänge. Men nu ska jag skriva ett långt in lägg tror jag. Jag skule alltså ha skrivit mycket oftare men... jag hade en ny telefon( den är inte ny längre förståss...) och jag tänkte: Jess nu kan jag ju uppdatera från telefonen. Så... Jag loggar in på blogg.se ,öppnar nytt inlägg, skriver rubriken sedan ska jag börja skriva inlägget men när jag skulle skriva kom det inga bokstäver-.- veckan efter sprack skärmen på min hela 1 och en halv vecka nya telefon XD. Nåja de va mimn nya telefon... Jag kan berätta att den här veckan ska jag och stumppen försöka att : äta enligt tallriks modellen(åt en halv tallrik vitkål eller något liknande idag-.-) vi ska också motionera, träna och vara ute + vara perfekta elever i skolan! Vi ska skriva en dagbok under veckan och sen nästa vecka ska vi läsa dem och ge betyg till varandra( Stumpen: ALLT perfekt! Lexy: HAR FUSKAT I ALLT XD). nåja vi får se hur det går sedan... Men imorgon är det alltså 6.12.2011 finlands självständighets dag= Ledigt från skolan WIIE!!:D Kan inte fatta att det bara är två veckor till jul. Dessutom så har jag ju födelse dag den 26.12 alltså julannandag. Det betyder alltså att jag ennu är tolv år-.- huuj vad hämskt jag är ju alltid yngst... men nu blir jag ju äntligen tonåring!!! Men alltså tillbax till julen... det var ju alltså 2 advent igår för dom som missade det. måste gå HEJDÅ<3


PS. Nu har ni väl kommit ihåg att öppna choklad kalendrarna...
PS.2 skulle ladda upp 2 bilder men det funkade inte...

//Lexy
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!