!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> Popona -

Duktiga jag!!! XD

Moi! Jag känner mig så duktig idag. På morgonen var jag ut på länk 6 km och sen spela jag ennu lite fotis på backen. Sen var jag ute och gå med Molly och en min kompis som är här nu i en halv timma. på kvällen skall ja på middag hos en annan kompis. Stumppen kom på att vi skulle ha som typ halv åtta hos mig eller neljän tähden illallinen. Men nu måste jag igen fara för jag skall och spela super mario bros på Wii!
                                                                

Tänk om det ändå var så här snöigt och fint som för två veckor sen då den här bliden är fotad.

//Nanna
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!