!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> Popona -

GOD JUL!

Hejsan jag har inte kunnat blogga nu på en tid eftersom den här datorn inte riktigt tycker om mig. Men nu tittade jag bara snabbt in för att önska er en riktigt skön jul. Så nu säger jag GOD JUL! Och så tänkte jag säga det på flera olika språk:
God Jul
Hyvää joulua
Merry Christmas
Glædelig Jul
Gledileg Jol
Feliz Navidad
Shub Naya Baras
Natale hilare
Kung His Hsin Nien bing Chu Shen Tan
Joyeux Noël
Merri kurisumasu
Mele Kalikimaka

Okej kanske de språken får räkka... nu kan ni ju gissa vad det är för språk. Det är bara att komentera om ni kommer på något så ser vi om ni klarar alla. Kanske jag bloggar senare idag pånytt med ennu fler språk vi får se men i alla fall ha en Shub Naya Baras!:D
<3




//Lexy
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!