!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> Popona -

Halloj!

Hej på er igen!:D



Idag är det tydligen min otursdag...
först på tecnings timmen eller egentligen efter den så (vi hade haft keramik) så kastade en kompis in keramik lera in i mitt öga:O inte så nyttigt tror jag... sedan tog en annan kompis min nyckel till mitt skåp och sprang ut och jag sprang efter och så halkade jag förståss på isen och slog mej-.- förresten blir det ingen video för det funkkar inte när jag lägger in den. Men nu måste jag tyvärr redan sticka:( alltså bokstavligt sticka... benvärmare till julklapp till min lillesyster.:D HEJDÅ<3


//Lexy
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!