!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> Popona -

Hej alla tomtar!!! =)

Hej! Jag tänkte berätta lite om min mysiga juuul!

På julaftons dagen for vi först på julgröt kl. 13 till min mammas fafa eller Mafa som jag har kallat honom sen jag har kunnat prata. Gröten smakade inte så jätte gott men det förstörde inte stämningen med hela släkten samlad och jag fick träffa alla kusiner och småkusiner. Sedan for jag till kyrkan och tände ljus på min mommos grav, jag saknar dig mommo! :´( Hon dog förra året i canser, världens dummaste sjukdom!) 
Efter det åkte vi hem till oss och mofa, famo och fafa kom till oss. Vi åt julmat tills vi alla var proppmätta. och sen kom julgubben!!! =) Jag har nu räknat ut vem det var. Oj jag ber om ursäkt om ja förstörde för er som ennu trodde på julgubben... 
Jag fick bl.a. en systemkamera, böcker, CD skivor, filmer, presentkort, olika spel och en massa fina smycken!
Jag gick och sova ungefär halv två.

På juldagen sov jag först till halv elva och sedan åt jag morgonmål och gjorde allt möjligt. Sen kom pappas bror från ingå till oss med en bil som pappa kanske skall köpa! :D Vi for ut och provköra den. Sedan klockan tre for vi på middag till min famo och fafa. Där var också min farbror och hans fru men min kusin och hennes pojkvän kunde inte komma det här året :( Eftrer det kanke klockan 6 kom vi hem igen och hade filmkväll och såg på SMURFARNA! :D som min lillasyster hade fått till julklapp. 

Idag sitter jag här vid datorn och lyssnar på Adele som sjunger, jag fick hennes album till julklapp. Senare ideg skall vi åka till mofa på julmat. Mycket mat nu i jul! Men nu blev det ett ganska långt inlägg ser jag, så nu måste jag nog sluta. God fortsättning på julen och grattis LEXY som fyller 13 idag!!!

//Nanna 
Postat av: Lexy
URL: http://popona.blogg.se/ 2011-12-26 / 21:40:29

Tack


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!