!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> Popona -

Hittar inte på nån rubrik!

Jag skulle just laga lite julgodis. Men  jag misslyckades. Och slösade en hel chokoplatta som for till roskisen.:/ men nu klarade jag av det sen till sisst. Sedan talade jag i telefonen med en min kompis:D Nu sitter ag här och skriver till er:D och lyssnar på Jedward. Förut Stalkka a ju dem helt fullt men sedan slutade jag nästan helt med att lyssna på dem men nu börjar jag stalkka dem igen:D Tänka att det bara är 3 nätter kvar till jul:D och bara 5 nätter kvar till min födelsedag:D LÄNGTAR. måste gå nu:( Hejssvejs<3





//Lexy

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!