!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> Popona -

JULKLAPPAR OCH FÖDELSEDAGSPRESENTER!

Hejsan!

Jag tänkte berätta lite om vad jag fick till julklapp!
En dator(som jag bloggar med nu)
en pyamas
h&m presentkort
en års prenumenation på tidningen frida
en bok
sims 3  på wii
två fina väskor
skidstrumpor

och så hade jag ju födelsedag igår<3 och då fick jag mest kläder en bok fick jag faktiskt också men mest kläder och pengar.

Men nu har jag alltså en ny dator så nu kan jag kanske blogga lite oftare igen (hoppas jag)

Jag har en massa jätte roliga saker planerade nu under hela jullovet:D
exempel: idag skall jag fara till min moster och se på film. sedan är det ju nyår snart. i januari ska jag på en fest, ha en fest och ha massor mmed kompisar men nu måste jag gå och spela buzz! Hejdå!<3






//Lexy
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!