!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> Popona -

Livet är perfekt...nästan

Hejj på er!


Mitt fösrta inlägg blev lite håsigt så nu när jag är hemma från skolan kan jag skriva lite mer ordentligt!

Jag lyssnar på -Jason Derulo, Fight For You- (braa<3<3<3<3)

Idag skall julstäda! Eller egentligen borde jag göra det nu men jag orkar inte riktigt!

Jag blev så glad då jag såga att det snöade där ute, men jag hann inte ens stiga av bussen så hade allting smultit

bort :(( Varför kan det inte komma snö?? Det blir ingen ordentlig julstämning annars!

Idag hade vi religions prov! Jag som tyckte att det gick så bra då jag hade lämnat inne men när lektionen var slut så


frågade en kompis "vad skrev du på fråga två där man skulle skriva om vad muhammed gjorde i Mekka" Jag bara

"VA? Alttså jag hade skrivit nåt annat" Jag hade läst frågan fel och satsat säkert en 1/4 av tiden på att skriva ett

ordentligt svar till den frågan! Typiskt! Nåja nu skall ja gå och julstäda! Hejdå <3

//Stumppen :D
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!