!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> Popona -

Morjens!!!

Sorry, jag ser att alla redan har skrivit idag, men som vanligt är jag lite efter, hehe :P. Skickade just iväg min önskelista till några typer, på den finns bland annat en systemkamera, minneskort till kännyn, presentkort, CD:n och parfym! Hoppas det kommer snö snart!! Det är så grått och mörkt där ute nu och det bara regnar och regnar. Va ska man göra annat än va på datorn i sånt här väder? Jag skulle måsta läsa på ett förhör i kemman på en massa grundämnen men ja orkar int. Och sen måst ja också sticka på någå vantar som jag skall ha färdiga om 5 dagar då det är JULAFTON! Om 5 dagar, fattar ni! Jaja tiden går så fort nuförtiden. Alltså jag känner mig så normal när min lillasyrra sitter här och sjunger svenska schalger och skrattar åt ingenting och min hund skäller ut pappa och mamma önskar sig Karins Klokbok till julklapp (det behövs nog xD) Ok, nu måst jag faktist skuta! Mojdå 

//Nanna
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!