!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> Popona -

Bjuder på några bilder...

Hello! Har just stigit upp och gjort en supergod smootie! Kan dagen börja bättre? Idag klockan fyra bär det av mot Villmanstrand i östra Finland dit pappa skall på jobbresa och hela familjen följer med. Skall bara vara där i tre dagar men ändå. Jag skulle egentligen behöva packa men jag laddade just ner bilder från kameran till datorn så jag tänkte att jag skulle bjuda på lite sommarbilder och mitt goda smootie-resept.

Nannas hallon-nektarin-smootie:     (1 pers.)     

Ingredienser:

- Ca en dl färska hallon
- En nektarin (ta bort kärnan)
- En dl jordgubbsyoghurt
- En tsk jordgubbssylt

Mixa allting med en mixer, servera och njuuuut!


_______________________________________________________________________________________________


           
                                                                                Väntar på att fara upp i äventyrsbanan 
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!