!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> Popona -

Cody Simpson vs. Justin Bieber

Hej allihopa!

Har inte skrivit på några dagar och jag är besviken att jag inte har haft tid! Men vad Nanna och Stumppen håller på med vet jag inte för jag har inte sett dem på en vecka ! Och jag undrar varför de inte skriver någonting... men iallafall så var det inte det jag skulle skriva om... Förresten har vi ens några läsare kvar??? Nåja men det här inlägget ska handla om COdy Simpson och Justin Bieber... jag undrar vem ni tycker att är bättre Cody eller Justin? Jag tror att de flesta vet vem Justin Bieber är men vet alla vem Cody Simpson är??? Jag lägger in två bilder en med Justin Bieber  och en med Cody Simpson ... sedan får ni bara säga vem är bättre i en komentar;) Hejdå;))<3


Cody Simpson                                                     Justin Bieber




//Lexy
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!