!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> Popona -

10:ans inlägg

Hej nu år det en timme och 10minuter sedan jag skrev senast jg har hunnit äta frukost och spela lite på datan. Jag har en massa kul idéer till bloggen men till dem behövs komentarer så jag berättar inte vad jag har tänkt ut fören ni börjar komentera. (Nu blev ni allt snopna va?) men  ja... jag har egentligen ingenting att skriva om så... hmm förresten har ni läst de där böckerna? vad heter de nu då?.... den första heter guldkompassen. Jag är inte så bra på finska(som ni säkert förstår) men jag tror den heter kullttakomppassi på finska ifall någon i finland läser det här. men nu ska jag fortsätta och spela så vi hörs igen om en timme. (och då vill jag se komentarer)(kan ni inte ens mutra upp stumppen som är sjuk) (krya på dej stumppen!(föresten)se nu jag hälsade nog)Hej Då! <3



//Lexy
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!