!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> Popona -

11:ans inlägg

Hej det här är 11:ans inlägg! snart måste vi väll komma på den där listan? nåja men jag ser FORTFARANDE inte några komentarer men det gör inget ni får bara skylla er själva för jag säger ingen av mina idéer före det kommer minst 5 komentarer. Vi kan ha alltmöjligt kul som en komentar tävling eller... just det jag skule inte berätta någon av mina idéer förren det kom lite komentarer men om jag skriver: Vad gör ni? så vill jag ha avr på den frågan SOM KOMENTARER. Men det klarar nni nog eller hur? Hej Då<3


//Lexy
Postat av: Karolin
2011-03-20 / 11:24:41

Hej!

HAR LÄST ER? BLOGG OCH TYCKER ATT DEN ÄR HELT ok MEN NI BORDE HA FLER BILDER SÅ SKULLE NI SÄKERT HA FLER BESÖKARE


Postat av: Lexy
2011-03-20 / 11:27:22

Tack Karolin för komentaren. Vi vet att vi behöver mer bilder och det ska vi försöka fixa. Fortsätt gärna komentera och tack för tipset jag lägger in en bild reddan i nästa inlägg


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!