!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> Popona -

Aktiv listan

Hej! Nu är det så att vi har bestämt att vi ska komma högst upp på aktiv listan på blogg.se. Därför ska  jag försöka skriva ett inlägg i timmen! Och jag böejar nu eftersom jag vaknade för fem minuter sedan. Jag ska snart gå ner och äta frukost sedan kommer jag ochh skriver ett till inlägg igen. Och så vill jag påminna er om det här med att komentera. Jag trodde att jag var tillräkligt bestämd i mitt förra inlägg. MEN ingen har komenterat ennu. Och jag börjar bli nervös snart...:/. Är det så att ingen läser vår blogg? Nåja ni bättrar er säkert till nästa gång Hej Då! <3



//Lexy
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!