!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> Popona -

Andra inlägget!

Det här är första dagen i mitt bloggliv och det känns helt bra. Min kusin som är två år är hos mig just nu. Det är så roligt när man nu kan prata och fråga henne olika saker. Hon växer ju så jätte snabbt! Det var en helt okej dag i skolan också. Vi hade hankka (textilslöjd) som jag inte är så bra på, hihi! Vi stickar och jag lyckades sticka in min skorta i stickningen. Jag borde ju få medalj, va? Efter skolan var jag på klubb och bakade Sydafrikansk mat, mums! Fast jag blev så mätt att jag inte kunde äta middag sen. Nu borde jag laga läxor och träna muskelträning XD! Bye Bye <3
//Nanna
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!