!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> Popona -

Äntligen klart!

Hejsan!!!
Ja idag har jag fått mycket gjort. Jag har varit i skolan,gjort läxorna,planerat kläder för gröna dagen imorgon, bakat tre kakor inför försöljningen imorgon,bloggat, varit på torsdagsträffen m.m Det blev lite tait men det gick jag har till och med hunnit ducha och ta bort nagellacket.  Imorgon börjar dagen med att jag ska vara klockan åtta i skolan där det alltså är grön dag jag ska vakta min lillesyster en halv timme mellan min bror och min föröldrar pratar om min bror med hans lärare. nångong där så ska stumppen också måla mina naglar gröna. Jag ska lämna in bokrecensionen och allt möjligt. Sedan ska åk 5-6 vinna över klass 1-2 och 3-4 i gröna dagen. På kvällen är det läskväll och jag ska sälja på 2 olika ställen samtidigt. sedan ska jag bli övernatten i skolan och läsa hela natten. Och på lördag morgon ska jag vara hemma igen klockan 10 på morgonen. Och allt det här var inte ens hälften av programet. ha de bra så hrs vi! <3


//Lexy
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!