!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> Popona -

Arg:@

Nu är jag arg!!! Jag är trött och flunssi så det värker överallt. Mamma är sjuk så hon är ... (mycket fult ord) jag har ett förhör och ett prov imorgon och jag får inte öva som jag vill. "Du kan inte koncentrera dig om du gör så..." hon är hemsk jag gör det bara för att koncentrera mig bättre;( just nu ligger jag påmin säng och gråter för att jag är så arg att jag bara kan gråta just nu. Men era komentarer kan säkert muntra upp mej!?! För allt är verkligen upp och ner för mig just nu ;( Så skriv,skriv,skriv en massa komentarer <3


//Lexy
Postat av: Stumppen
2011-03-16 / 16:22:47

Stackars dig, jag vet hur det känns (tror jag)!


Postat av: Lexy
2011-03-16 / 17:25:10

Tack<3<3<3


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!