!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> Popona -

Bra bok!

Hej jag tänkte bara snabbt upplysa er om en bra bok jag läst! Det är Meg Cabot som har skrivit den(hon brukar skriva bra böcker) och boken heter Idolen den är så bra och ganska romantisk jag tycker om den. Den har 235 sidor. Den är svår att beskriva och jag kan inte förklara varför den är bra den är det nu bara. Jag ska kanske låna ut den till stumppen om hon vill. Jag håller just nu på med att läsa en annan av Meg Cabots böker och den heter Washington D.C men nu måste jag nog gå men vi hörs imorgon<3


//Lexy
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!