!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> Popona -

Ett snabbt inlägg!

Haloj! har lite brottom för jag skall på piano om 10 min. Men jag skriver ändå för sen måste jag öva på engelska när jag kommer hem. Jag vill hälsa till Lexy och hoppas att du mår bättre i morgon, för vi har ju vårt drama då!!! Vi skall visa en pjäs för hela klassen imorgon alltså. Hälsningar till Stumppen också! Vi måste komma ihåg att fara på hejarklacksmötet den här gången! Som ni märker så händer det ganska mycket imorgon. jag och Stumppen är hejarklacksledare och skall ha ett möte imorgon. Men nu måste jag fara, önska mig lycka till på pianoläxan!<3

//Nanna 
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!