!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> Popona -

Feber?

Hej jag mår jätte dåligt så jag har inte orkat öva på förhret eller provet just nu mäter jag feber. Jag är helt slut och allt värker. Jag har aldrig mått såhär konstigt förut det är en obheglig känsla. Hoppas jag har feber så att det bara är flunsa så att det inte är något värre som nån sjukdom eller nåt. Jag kan berätta en hemlighet om mig men berätta inte det vidare för det är ganska löjligt. Lovar du och inte säga??? Jag litar på er. Okej jag är rädd för att vara sjuk alltså inte rädd för att ha feber då men att få någon sjukdom som canser om jag känner mig konstig tänker jag: oj nej jag har canser jag dör mamma, pappa kom hem jag behöver ambulans ungefär så tänker jag faktiskt. Jag vet att det är löjligt men... det kan bero på att jag har haft panikångest fast jag har det inte mer förutom det här då om jag har en bula i huvudet: oj nej huvud canser. Om jag ... hm om jag, om jag. Om jag känner revbenen: oj nej anorexi(eftersom jag är ganska smal. Men nu måste jag logga ut och gå och sova förklara det för mig säg: Lexy du ska tidigt upp imorgon du skall vara 7.45 i skolan gå och lägg dig NU!!! Inte blogga hela natten fast du vill. Sova nu! Lexy sov!!!
Så nu måste jag väl gå och sova när ni sa till mig! God Natt! och Hej Då! <3


//Lexy
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!