!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> Popona -

God natt!?!

Hej och God natt! Nej nu måste jag "spektulera" lite. God natt! Hur vet man att den man säger God natt! till får en god natt? Man kanske inte får sömn eller så kanske man drömmer mardrömar (så dröm sött= inte heller bra) eller nåt. Hur kan man veta att personen i fråga får en God natt!? Jag undrar. Nåja... jag vet inte om ni orrkar läsa mina "spektulationer" men tänk efter lite det är faktiskt sant så jag ber den som kom påuttrycket God natt! tänka efter lite och jag hoppas personen som hittade på det förstår vad jag menar. Men nu ska jag inte "spektulera" mer jag gjorde det bara för att jag har tråkigt och för att jag behövde något att skriva ett inlägg om. Jag menar ni har säkert redan tröttnat på att läsa om vårt vardags liv!?!? ;) Såklart ni inte har vår blogg är väl det bästa ni vet va??? Nåja... nu ska jag gå och lägga mig så småningom jag skulle ju bara önska er en God natt! inte "spektulera" okej Hej då! och God natt ;);D  <3


//Lexy
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!