!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> Popona -

Hej igen!

Moi!
Jag har en super skön och cool känsla just nu. Låter det inte konstigt? Tiden bara flyger iväg och snart skall Stumppen komma till mig över natten. Har just varit på innebandyträningar och det gick bra. Före det var jag på syrrans fotbollsmatch och det gick också bra. Det är bara sån där lugn dag idag som allting bara flyter på och livet leker! Sitter just nu och läser FRIDA i soffan och har inga bekymmer. Hoppas att ni som läser det här också någon gång har det så här bra som jag! Jag håller som sagt på att läsa en bra tidning om kändisar och deras lyxvillor. Men jag behöver inga lyxvillor för att vara lycklig. Jag har allt jag behöver: vänner, mat och tak över huvudet. Tack för mig!<3



//Nanna

Postat av: TooLa
2011-03-26 / 17:29:55

Va rolit ,, Hoppas ni får de kiva!<3 x)


Postat av: Nanna och Stumppen
2011-03-26 / 21:57:18

Tack tack för kommentaren. Vi har det super roligt!!! ;)


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!