!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> Popona -

Hejsan Svejsan! Nu är jag hemma från skolan!

Hej på er alla! Nu är jag hemma från skolan. Jag har ganska många läxor men just nu orkar jag inte göra dem. Vad ska jag göra nu? Jag tror att jag bara ska blogga och spela lite på datan och sådana saker. Iallafal ända tills mamma kommer hem och jagar bort mig från datan. Nu är det försesten mindre än en halv termin kvar tills vi börjar i högstadiet. Undrar om det ska bli kul eller inte. Bara man inte blir mobbad eller gör något dumt så ska det väl bli ganska kul. Har någon något bra tips på kul spel som jag kan spela??? Nej nu ska jag nog leta upp några bra spel;) HejDå1<3


//Lexy

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!