!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> Popona -

Hejsan!

Hejsan alla som läser det här idag har jag varit i skolan, skapat en blogg och varit på gitarrlektioner. En ganska vanlig dag alltså. Vi åt fisksoppa i skolan :( och det var äckligt särskilt efter att jag tappade leverkorven i den :( då blev det ennu värre. Gitarr lektionen gick helt... (fult ord) det började med att jag kom försent, då menar jag mycket försent. Sedan skulle jag spela det som jag haft till läxa och borde kunna men spelade helt fel och min gitarr lärare sa bara : eeh.:/ och efter det spelade jag allt fel. Jag längtar till sommaren när det inte finns nån skola och aldrig mer lågstadie. Ingen äcklig skolmat inga gitarr lektioner. Bara ute på holmen med båten sola och bada. Idag ska jag nog lägga mig tidigt jag mår intte riktigt bra så Hej Då! Och God Natt! <3

//Lexy
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!