!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> Popona -

Hemma för stunden

Hej bloggisar!!! nu är jag hemma (för stunden) när jag kom hem med bussen höll jag på att glömma och stiga av:/ hur lyckas man med det??? Jo föresten en hälsning från Stumppen:

Hej alla! Jag ville bara säga att jag kanske inte hinner skriva nåt idag för jag spelar fotbolls mach mot de bästa i landet i vår ålder och det går nog sentså Lexy får skriva det här till er. Hälsningar Stumppen.

Ja det var en hälsning från Stumppen. Men nu ska jag göra läxorna så att jag hinner på torsdagsträffen idag.:D:D:D men man måate ju alltid vara lite på Bloggen och på msn. Men nu måste jag faktiskt gå och göra läxorna och äta mellanmål bloggar sedan lite till om jag hinner
Hej då!!!<3


//Lexy



Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!