!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> Popona -

Hemma från skolan!

Hej nu är jag äntligen hemma från skolan!!! Men jag har ennu ett prov att öva på, matte läxa och finska läxa att göra. Sedan ska jag... hm vad ska jag göra sen? Blogga mer såklart ni måste ju ha nånting att läsa. Idag hade vi teori på gymnastike:( det var tråkigt och vår lärare Rasse är hemsk. Han är så tråkig och dum. Dum är  nog rätt ord det passar honom perfekt. Hoppas ni gillar vår blogg så att vi inte skriver allt i onödan. Komentera gärna våra inlägg det skulle vara kul. Nu ska jag  gå och äta godis!!! Jag ska göra läxorna menade jag:D såklart. Jag skriver ett inlägg till när jag gjort dem. Hejdå:D Föresten en hälsning till Stumppen och Nanna: Skriv nåt ni också Hej då<3

//Lexy
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!