!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> Popona -

Huvudvärk!

Jag har bara sån huvudvärk just nu och borde inte alls sitta framför datorn och stirra på den här skärmen. Jag borde dricka mer vatten men en sak som är lite konstigt med mig är att jag hatar vatten. Alltså jag kan nog simma och vara i vatten sådär annars men det smakar ju så äckligt! Egentligen smakar det ju ingenting men det smakar ändå äckligt. Och sen är det ju läxorna... Jag har faktiskt gjort alla andra läxor men vi har engelska-prov på fredagen och jag borde faktiskt öva. Men jag har påriktigt fått lite problem i skolan. Matten är så svår! Vi håller på med geometri och area, volym och skala och allt sånt där och jag fattar bara inte hur man skall räkna allt. Det kommer att gå så dåligt i provet! Sorry om jag låter sur med det är jag faktiskt. :( Nu har jag ont i magen också. Jag vill ha en ledig dag utan läxor, utan skola, utan en störande mamma och utan ett värkande huvud! Det kommer att gå skit helt åt skogen på fotbollsträningarna idag också. Kommentera och säg snälla saker så blir jag på bättre humör, tack!<3

//Nanna
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!