!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> Popona -

I skolan snabbt inlägg

Hejsan alla!
just nu sitter jag i skolan och jag har datarast. Jag är såååå ledsen att jag  inte har skrivit under veckoslutet. Men en snabb genomgång då: på fredagen hade min komppis ett disco det var jätte kul och jag skrattade jätte mycket men mest av allt åt jag chips (mer än vad jag borde) På lördagen var jag först servitris på ett ställe sedan åkte jag iväg på min kusins 10-års kalas sedan kom min kompis över natten till mig(hon som hade haft fredagens disco) på söndagen åkte vi (min kompis kom med) till min andra kusiner och åkte snäskoter och pulka och åt en massa gott. Så det har varit ett underbart veckoslut. Men nu börjar det bli bråttom så jag måste gå. hejdå <3



//Lexy

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!