!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> Popona -

I skolan

Hej! Nu är jag i skolan och jag tror inte att jag egentligen skulle få vara på bloggen?! Men iallafall så har vi just haft musik(hissa). Lite ändrade planer för eftermiddagen också. När jag slutar skolan 14.40 så skall jag fara till Nickby med buss och sjunga i kören där. Sen kl. 16.00 så skall jag åka till Tusby på fotbollsmatch mot finlands bästa 99:or (spelar inte egentligen i de laget men de hade för lite spelare). Matchen tar nästan hela kvällen så jag undrar när jag skall hinna laga läxorna eller skriva på nytt i bloggen :) Nåja det ordnar väl sig! Nu börjar lektionen så måste gå!
Hejdå! <3

//Stumppen
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!