!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> Popona -

Jätteglad! <3<3<3

Hejsan!
Idag är jag jätteglad vet inte riktigt varför men känner mig bara så pigg!!! På förmiddagen idag var jag och skaffade linser och snart är det dags för innebandyträning och efter det blir det filmkväll för hela slanten! LOVE SATURDAY! Nu börjar jag också fundera på att jag har förändrats jättemycket. Jag tänker mycket på kläder och mode och sånt och snart skall jag börja högstadiet. Och högstadiet känns så... stort. Det är som om det är gränsen till det"riktiga" livet <---"barn" högstadiet "tonåring" ---> Det känns faktist lite konstigt och på samma sätt skrämmande! Nåja nu ska jag sluta skriva och göra lite annat! hejdå <3


// Stumppen
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!