!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> Popona -

Känner mig liten...

Hej på er! Jag har just kommit hem från fotisen och skall ännu hinna skriva bokrecension, äta kvällsmål, gå i duschen mm. så jag hinner inte skriva så mycket. Jag måste bara få skriva lite vad som ´rör sig i min hjärna just nu och hur jag känner. Jag känner mig liten och lite osäker. Det är så mycket som händer just nu med allt som högstadiet och sånt. I fotbollen är jag också osäker fast jag borde vara stark och hård när jag är mittback. Jag får berömm av min tränare men kritik av mina lag"kamrater". Jag borde inte ta åt mig av det dom säger men det är svårt. Vänner som man trodde var vänner säkert bakom ryggen på mig och säger hur dålig jag är och att mina skott är helt åt skogen. Jag vet inte hur jag skall sluta tänka så här. I skolan är det inga problen för där är man ju typ störst bäst och vackrast när man går på 6:an. Nåmen jag skall sluta klaga så mycket och börja med allt det andra jag skall ha gjort ännu. Bye Bye! <3

//Nanna
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!