!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> Popona -

Ledig!

Tjena alla där ute i bloggvärlden! Jag har just kommit hem från skolan efter en lååång dag. Idag kan man säga att jag är ledig för min kalender är helt tom. Kan man tänka sig! Jag kan göra precis vad jag vill och är till och med ledig från föräldrarna för dom skall jobba sent idag. Nå nu ska vi se vad man skulle kunna hitta på... spela på Wii, vara på datorn, träna lite så att man förbränner kexen från igår och vad är det jag har glömt nu, vänta, ja just det: skriva en massa blogginlägg så klart! och sen måste jag ju också öva på engelska-provet. Jag skall snart sätta in bilder bara jag kan överföra dem från kameran först. Ni måste ju få se min underbara hund också, Molly heter hon! Hon är en Westie. Om jag inte redan har berättat det så älskar jag förutom musik och sport också HUNDAR! De är bara helt ljuvliga djur! Så gulliga och duktiga. Det är klar att andra djur också är söta men hundar är ändå min favorit, särskillt Molly! Ses snart <3

//Nanna
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!