!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> Popona -

Panik!

Jag är så stressad och arg just nu och orkar inte skriva något långt inlägg! jag håller på att sätta ihop en tidning som jag, Stumppen, Lexy och några andra skriver. Den skall vara färdig på fredag och imorgon skall den tryckas. Det baryder att vi har deadline idag! Jag har hållit på och skrivit och ändrat nu hela dagen och just fick jag reda på att jag gjort det helt i onödan! Jag vet inte var jag skall göra. Jag skall just få ett mejl och det kommer aldrig! Ännu skall jag hinna laga läxor och allt möjligt. Hur skall jag hinna? Jag har inte en chans! Sen skall jag ännu hinna fundera över vilka typer jag vill ha på min klass i högstadiet för vi skall ha bestämt oss imorgon! Hjälp mig nån snälla, har sådan PANIK!!! <3

// Nanna
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!