!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> Popona -

Saturday night, time for party

Hej vad ska ni göra såhär på lördagkväll? Själv satsar jag på film, chips, glass och läsk. (jag skriver och klagar på att ag mår illa imorgon) Men nu undrar jag om ni tycker som jag? Jag tycker att det saknas något på vår kära blogg Popona... nu vet jag. ERA komentarer. Jag vet att någon läser det här och jag tycker att ni ska komentera mer. Om ni inte komenterar ett inlägg för att det inte är bra måste ni skriva en komentar och berätta det så att vi inte skriver fler dålkiga inlägg. Om ni inte komenterar bara för att ingen annan gör det tycker jag att ni tar er i kragen och komenterar nu. För om alla tänker: jag komenterar ingenting förren någon annan har gjort det så tycker kag det är fegt. Klart att ingen annan komenterar om inte just DU gör det. Om du inte komenterar för att du inte orkar eller har lust så har jag en hällsning: Hejsan latmask! Att komentera är ingen stor ansträngning det tar bara 1-5minuter av ditt liv och du behöver inte skriva nåon roman till bok det räkker med en rad där det står: Låter kul! Ha det bra! Du behöver inte ens skriva så långt. Så nu vill jag se en massa komentarer. Ses! <3



//Lexy
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!